Articles

BU KAN ARTIK DURSUN

In Uncategorized on November 14, 2009 by hobarix


Açılımın ilk durağı Malatya’da, “Dün vekillere bugün aslıma sesleniyorum” diyen Başbakan Erdoğan, “Makamları bırakmaya hazırız, amacımız akan kanın durması” dedi.

Başbakan Erdoğan, tarihi Meclis oturumundan sonra vatandaşlara demokratik açılımı anlatmak için kolları sıvadı.

İlk durağı olan Malatya’ya giden Erdoğan, “dün vekillere bugün aslıma sesleniyorum” dedi.

Beydağı Ağaçlandırma Projesi ve Malatya Park Alış Veriş Merkezi’nin açılışında konuşan Erdoğan, demokratik açılımdan geri dönüşün olmadığını bir kez daha vurguladı.

Tek amaçlarının akan kanın durması olduğunu belirten Başbakan, mahkeme kararıyla suçlu olduğu tespit edilen kimseyle pazarlığa oturmayacaklarını söyledi.

Başbakan Erdoğan sözlerini şöyle sürdürdü:

“Yeter ki bir can incinmesin, yeter ki gencecik fidanlar toprağa düşmesin, yeter ki analar ağlamasın, analar canlarını yavrularını yitirmesin, yeter ki ocaklara ateş düşmesin… Bizim bundan başka gayemiz, amacımız yok. Bakın buradan Malatya’dan açık açık söylüyorum: Biz bütün makamları feda etmeye hazırız, bütün ünvanları masanın üstüne koymaya hazırız. Yeter ki bir damla dahi şehit kanı akmasın.”

’25 YILDA TERÖRÜN LOBİSİ VE PİYASASI OLUŞTU’

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ’25 yılda terörün lobisi ve piyasasının oluştuğunu’ ifade ederek, ‘Bu kanlı piyasada şu anda ekmek yiyenler var. Bu kanlı pazardan rant devşirenler var. Bu kanlı sektörden kendilerine siyasi çıkar sağlayanlar var’ dedi.

Erdoğan, Beydağı Ağaçlandırma Projesi ve Malatyapark Alışveriş Merkezi ortak açılış töreninde yaptığı konuşmada, Malatya’nın Türkiye, Türkiye’nin de Malatya olduğunu söyledi.

Malatya’nın, Türkiye’nin aynası olduğunu belirten Erdoğan, ‘Malatya Türkiye’nin özetidir. Malatya birliğin, beraberliğin, dayanışmanın, cömertliğin şehridir. Malatya en çok da kardeşliğin şehridir. İşte ben bugün kardeşliğin şehrine, dostluğun şehrine, birlik ve beraberliğin şehrine, milli birlik ve kardeşlik sürecini anlatmaya geldim’ diye konuştu.

MEDYAYA ELEŞTİRİ

Konuşmasında medyayı da eleştiren Erdoğan, şunları kaydetti:
‘Bir takım medya kuruluşları, bu kardeşlik sürecinin altını oymanın gayreti içerisindeler, gösterdikleri görüntülerle yaptıkları yalan haberlerle çizdikleri olumsuz tablolarla süreci baltalamanın çabası içindeler. Benim milletim bu istismarcılara boyun eğmeyecek. Benim milletim bu istismarcılara prim vermeyecek. Biz kardeşliğimizi pekiştirmek için çalışmaya devam edeceğiz. ‘

Leave a Reply

